Rabu, 25 Jun 2014

KURUS SECARA SIHAT

Bagaimana Set Kurus SHAKLEE membantu TURUNKAN BERAT BADAN ?


 HERB-LAX ~ Membantu proses detoksifikasi ~ Mengeluarkan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alkohol, membantu pencernaan dan berkesan untuk masalah sembelit dan kembung perut atau usus.
 ALFALFA ~ Membersihkan usus, darah dan hati ~ Membantu proses detoksifikasi
 LECITHIN ~ Untuk proses metabolisma, kolesterol, triglycerides dan lemak darah (blood lipids). ~ Memecah serta mencairkan lemak terutama kolestrol. ~ Menurunkan total serum cholesterol dan meningkatkan kolesterol baik (HDL). ~ Membantu kawal paras triglycerides. ~ Membantu memecahkan lemak badan dan mengurangkan lemak yang tersendat di pembuluhan-pembuluhan darah. ~ Mengurangkan kesan buruk yang wujud dari masalah kolesterol.

 CINCH SHAKE ~ minuman yang sungguh lazat dan berzat untuk membantu anda memelihara otot yang penting dan menjadikan anda sentiasa berasa kenyang dan berpuas hati di samping mengurangkan berat badan. ~ diperkaya dengan Leucine™ iaitu asid amino yang memberi signal kepada badan untuk memelihara otot semasa pengurangan berat badan. ~ leusina dalam Cinch™ Shake membantu anda menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot anda.

#SayaPengedarSahShaklee #SayaJualShaklee #Pos1Malaysia ✿ ============= ツNAK ORDER ======= PM: www.fb.com/messages/ilatina SMS/WHATSAPP:018-2716231 Http://www.facebook.com/dynahealthybeautyvitamin

0 ulasan:

Catat Ulasan

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More